Vakantie Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu Vakantie Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu

Vakantie Canada

Door: Maaike en Thijs

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Thijs

12 Januari 2006 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,
De feestdagen zitten er weer op, Helaas!!!
Wij hebben de kerst prima gevierd in het mooie Puerto Vallarta samen met Kim. Het was erg gezellig om iemand op bezoek te hebben om weer eens lekker te buurten en te lachen, de foto's kan ik er jammer genoeg nog niet opzetten want ik heb ze nog niet op CD staan dus die komen de volgende keer!!
Onze vakantie in Canada bij Edwin was ook erg leuk. Het is leuk om Edwin na zo'n lange tijd weer te zien en te zien hoe hij leeft en werkt in Canada. We hebben leuke dingen gedaan zoals je al op de foto's kunt zien. We hebben met een snowmobile door de Rocky Mountains gecrosst en Thijs en Michel hebben geprobeerd om te skieen maar dat ging Thijs nog niet helemaal goed af hahahaha. We zijn ook gezellig op stap geweest en hebben ons prima vermaakt.
Edwin en Caylay, Michel en Hanneke, Kevin en Lisa bedankt voor de gezelligheid en we zien jullie misschien ook nog een keer in Mexico!!
Terug in Mexico gaat alles weer normaal verder onder de prettige omstandigheden van een lekker warm zonnetje!
Volgende week vrijdag komen Rob en Sjoerd op bezoek en hopelijk komen onze meubels rond die tijd ook want anders wordt het wel erg knus voor de jongens hahaha.
Volgende keer weer meer!!!
Tot dan,
Groetjes Thijs en Maaike

  • 12 Januari 2006 - 19:16

    Judith & Rob:

    Ola Maaike en Thijs,

    Errug leuke foto's, zo te zien veel lol gehad samen! Maar wel lekker om weer terug te zijn in het WARME Mexico of nie?!
    Rob zal wel bruin terugkomen als hij bij jullie is geweest!Rob heeft er al voor gekozen om op de bank te slapen, samen met Sjoerd in 1 bedje is wel krapjes, ha,ha!
    xxxRob en Judith

  • 12 Januari 2006 - 19:57

    Edwin Camps:

    Mooie foto`s heb je er weer opgezet. Vindt alleen wel dat ik zelf er erg vaak vrij vaag en dronken uitzie. Hoe zou dat toch komen. Ben schijnbaar geen goed fotomodel. Vond het erg leuk dat jullie hier waren, en wil ook zeker een keer bij jullie komen kijken hoe het er daar aan toegaat. Michel en Hanneke vonden het ook erg leuk dat jullie geweest zijn. Namens hun en mijzelf de groeten en tot weer eens...

  • 12 Januari 2006 - 22:40

    Yvonne:

    Wat een mooie foto's
    Vond Edwin het ook leuk dat jullie op bezoek kwamen, het straalde er niet vanaf.
    Je kunt wel zien aan de koppies wie er in 20 graden en wie bij
    -20 graden overleeft.
    Wel leuk om jullie een keer op de foto te zien.
    Ook leuk om het leven van de fam camps in Canada te zien.
    Maaike hoe was het gisteren gegaan. Je weet wel je eerste stage dag.
    Groetjes

  • 13 Januari 2006 - 14:50

    Linda Kordewinders:

    He Maaike en Thijs!! Heel slecht maar ik begin nu pas eindelijk deze site een beetje door te krijgen!!lang leve linda en de computertechniek!! heb nu pas al jullie berichten gelezen en zal proberen de achterstand in te halen. PS. maaike volgens mij heb ik ook per ongeluk je email adres niet meer, wilde je ouwe (niet meer bestaande adres) eruit gooien en heb per ongeluk je goeie adres eruit gegooid. waar kan ik dat vinden?? In ieder geval de beste wensen voor 2006!!!!! en (beter laat dan nooit toch??) en voor Thijs, volgende keer toch maar snowboarden misschien??

    groetjes Linda

  • 14 Januari 2006 - 09:08

    Sjef En Wilma.:

    mooie foto"s eindelijk een foto maaike waar ik je snoet eens goed kan zien je ziet er goed uit en al die sneeuw mooi zeg dat is heel wat anders dan hier .kus van ons.

  • 14 Januari 2006 - 10:05

    Moniek Peters:

    Hey Maaike en Thijs, het is leuk om te zien en te horen, dat jullie je zo vermaken. Weet toevallig iemand hoe we Ellen kunnen volgen, ik ben wel benieuwd of we nog meer Lange Frans verhalen kunnen verwachten.
    Groetjes Moniek

  • 14 Januari 2006 - 11:31

    Jan En Nettie:

    Hallo Maaike en Thijs
    Wat leuk die foto's van jullie in de sneeuw. Ook de foto's van de familie Camps.Zo zien we de familie ook weer eens. Jullie zullen het er ongetwijfeld leuk hebben gehad. Met Ellen en Susan gaat het ook goed. Als het weer het toe laat gaan ze morgen tussen de zeekoeien zwemmen, ik ben benieuwd. Daan had ons foto's laten zien van de zeekoeien,terwijl we aan het skypen waren,die dieren hebben me toch een laag algen op hun rug.Ze schrokken hier van.
    WE horen wel hoe het gegaan is
    Kus en groetjes
    Jan en Nettie

  • 15 Januari 2006 - 21:04

    Bertha & Jeu:

    Hartstikke mooie foto's en 'n glimlach op jullie snoet geeft wel aan dat je het naar jullie zin is. Veel succes en tot ziens.Wij hebben ook 'n geweldige vacantie gehad in Namibié 40 gr. en meer. Tot 'n volgende keer.

  • 16 Januari 2006 - 03:08

    Ellen:

    Heeeeeee!!!! Leuk leuk leuk om foto's te zien!!! Hier gaat alles nog steeds goed! We hebben niet met de zeekoeien gezwommen, daarvoor was het iets te koud... Het waaide gister ontzettend hard.. Maar ik heb ze wel gezien! Enne Moniek, je kunt me volgen op www.susanenellen.waarbenjij.nu

    Groetjes!

  • 16 Januari 2006 - 13:35

    Hanneke:

    Hallo maaike en thijs,
    Heel leuk om een aantal foto's te zien. Zo te zien allemaal erg gezellig. En wat heeft thijs een a-sociaal bruin hoofd. Zo zit je in de sneeuw en dat weer in het zonnige mexico. Veel plezier met jullie bezoek. Groetjes Hanneke en Erik

  • 21 Januari 2006 - 11:00

    Judith:

    Ha Maaike en Thijs,
    Zullen jullie goed op mijn vriendje passen?! Ik hoorde dat Rob en Sjoerd goed zijn aangekomen, fijn! Veel plezier samen!
    Liefs Judith.

  • 22 Januari 2006 - 15:38

    Hans:

    Dag grote broer en schoonzus van me!
    Ik hoor dat jullie het erg naar je zin hebben in het verre Mexico. En ik maar werken in het koude Nederland. Met mij gaat alles heel goed. Ik haal nog steeds goede grappen uit...vind ik zelf! Ik mis je bezoekjes, maar nu heb ik papa en mama wel vaak voor mezelf alleen. En da's ook niet slecht. Veel plezier samen en ik laat nog wel eens iets van me horen.

    Liefs van je grote broer Hans xxx

  • 24 Januari 2006 - 18:11

    Kristel En Frank:

    Hallo Thijs en Maaike,
    Het is weer even geleden dat ik wat foto's van jullie heb gezien maar jullie zijn gelukkig nog niet zoveel veranderd, nog geen sombrero op en zo en dikke mexicaanse snor. (dat geldt dan voor thijs he) Leuke tijd gehad zo te zien. Ik hoorde dat er binnekort een tequilla tripje aankomt. Veel plezier daarmee. Groetjes van ons

  • 25 Januari 2006 - 10:42

    Maikel En Marjanne:

    Hallo,
    Ja, ja Edwin kijkt zeer enthousiast! Gaaf zeg, lekker in de sneeuw, skieën. Ik wil ook. Tja het sneeuwt op dit moment wel hier in Ysselsteyn, maar het enigste wat je kunt is kei hard onderuit gaan, minder. Heel veel plezier met Sjoerd en Rob en we kijken weer uit naar de foto's. Je kijkt ook van iedereen op de Pleinen de groetjes en Paul vraagt of je nog niet bijna gaat trouwen, ha ha! Oh ja ook Women Only gehad, we hebben je wel gemist Maaike. Leonie had niemand om echt mee uit haar bol te gaan. Doei Doei!!!

  • 25 Januari 2006 - 15:46

    René Vd Pas:

    Hee Thijs en Maaike

    Geprobeerd om te skieen lees is ik!! Afgelopen weekend zijn we met de selectie ook wezen skieen in Botrop, was gezellig. Mooie oefening voor als ik dadelijk op wintersport ga. Het duurd trouwens niet lang meer of de Elfstedentocht kan geschaatst worden hiero. Uhm verder nog nieuws.......ff denken oja Sjoerd Ewals is trouwens prins, maar dat zul je wel al gehoord hebben van Rob. Ben benieuwd wat Rob te vertellen heeft als hij volgende week weer terug is. Ik ben trouwens bezig met het weekendje van het 1e te regelen, heb je nog dat nummer van die tipi's?? hehehe volgend jaar ga ik als het goed is ook naar uit buitenland, afstuderen miss wel in Mexico. Kom ik ook wel langs. Nog veel plezier daar en ik hou de site in de gaten.

  • 26 Januari 2006 - 20:29

    Nick & Karin:

    hoi maaike en thijs

    alles oke daar? mooie foto's,vooral die in de sneeuw in canada. heb verder niet veel te melden.sorrie. behalve dat VVV eindelijk een spits heeft gehaald: Dirk jan Derksen. Dus thijs, in mei ff terug komen voor het kampioensfeest !!!

    nog veel plezier in Mexico

    groetjes Nick en Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike en Thijs

Hier kunnen jullie alles over ons lezen!!! En zo blijven we ook van het leven in NL op de hoogte! Tot snel, Liefs Maaike en Thijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 55482

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: