Rio de Janeiro - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu Rio de Janeiro - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu

Rio de Janeiro

Door: Maaike en Thijs

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Thijs

16 September 2008 | Brazilië, Rio de Janeiro

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer, dit keer niet vanuit Guadalajara maar vanuit Brazilie!!!! We zijn gisteren vertrokken en vanmorgen vroeg aangekomen in Rio de Janeiro. Het was eigenlijk de bedoeling dat we afgelopen zaterdag zouden vertrekken maar door de storm die over Houston ging (waar wij een tussen landing zouden hebben) ging dit niet door. We hebben onze vlucht daarom verzet en zijn gisteren via Panama naar Rio de Janeiro gevlogen. En omdat er alleen nog maar business class tickest waren vlogen we lekker zonder bij te betalen business class. Dus we zitten nu in Rio!!!
Nou denk je bij Brazilie aan de Copacabana waar iedereen schaars gekleed gaat maar helaas is dit nu niet het geval want het regent hier. Afgelopen week was het nog 32 graden maar nu is het 18!! En dat blijft waarshijnlijk zo tot en met zaterdag. Balen dus.
We blijven hier waarschijnlijk tot en met zondag, dan vertrekken we naar Sao Paulo. Van daaruit gaan we naar de watervallen en dan door naar Uruguay (Montevideo) en Buenos Aires. Hopelijk regent het morgen niet meer zodat we van alles kunnen gaan bezichtigen. En anders moeten we maar een paraplu meenemen, je kunt niet alles hebben.
We hebben nog niet echt foto´s gemaakt dus die hebben jullie nog te goed.

Lieve groetjes vanuit Rio de Janeiro
Maaike en Thijs

P.s Thijs heeft zijn Nederlandse mobiele telefoon bij dus we zijn gewoon te bereiken.

• 16 September 2008 - 19:59

Daan En Ellen:

Hey Thijs en Maaike!

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Jammer dat het weer wat minder is, maar jullie zullen desondanks toch wel genieten denken wij zo! Veel plezier in Rio de Janeiro en we zijn benieuwd naar de volgende verhalen van jullie rondreis!

Veel liefs Daan en Ellen.

• 16 September 2008 - 20:25

Hanneke:

Geniet van de vakantie. Heel veel plezier!!
    Groetjes en kus van JIP

• 17 September 2008 - 01:08

Tom En Annemiek:

Dat meen je niet, kun je nog niet lekker op het strand in de zon vandaag. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag in ieder geval, dan maar gewoon de kroeg in vanavond voor een coctail!!

• 17 September 2008 - 08:36

Ruud:

Regen in Rio, wat jammer!! Copacabana en het Jezusbeeld zien er toch niet hetzelfde uit onder donkere wolken... En je verjaardag vieren in de regen in plaats van met een cocktail op het strand, ach ja je bent in ieder geval niet in het koude (het is ECHT koud nu) Nederland... In ieder geval harstikke gefeliciteerd met je verjaardag Maaike!!!

• 17 September 2008 - 14:26

Judith Bouwmans:

ha die maaike en thijs!!

dus lekker aan het genieten van jullie vakantie!! heerlijk!!
    maaike van harte gefeliciteerd met je verjaargag en een fijne dag vandaag, laat je maar lekker verwennen door thijs!!

liefs judith

• 17 September 2008 - 15:16

Loes:

Hoi Maaike en Thijs,
    Heel veel plezier op jullie reis. Maaike van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Vanavond lekker vieren met z'n tweeen. En als het zo koud is laat je maar lekker warm houden door Thijs. ;) Groetjes Loes en Martijn

• 17 September 2008 - 20:18

Hanneke Erik En JIP:

Hoi Maaike en Thijs.
    Maaike van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan. Als je terug bent zullen we je verjaardag nog eens goed vieren. Wanneer??
    Liefs ons

• 18 September 2008 - 10:26

Sjoerd En Jeanine:

Hoi Thijs en Maaike,

Maaike nog gefeliciteerd met je verjaardag! Flink gevierd?!
    We bellen jullie vanavond efkes!

Balen dat het regent, maar wie weet...

Tot gauw x Sjoerd en Jeanine
    Balen zeg dat her regent

• 28 September 2008 - 08:40

Annemiek En Tom:

Ha,
    Is het weer al een beetje beter geworden??!! Er zouden nog foto's op de site komen, ja... we wachten in spanning af. Groetjes vanuit een heerlijk zonnig NL!

• 02 Oktober 2008 - 16:51

René:

Misschien hadden jullie het geld dat jullie met de business class vliegreis bespaard hadden in een fatsoenlijke busreis moeten steken!!!
    Hehehe :)