Hoezo Fraude! - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu Hoezo Fraude! - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu

Hoezo Fraude!

Door: Maaike en Thijs

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Thijs

24 Augustus 2008 | Mexico, Guadalajara

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer met een leuk verhaal. Maar eerst even verder gaan waar we de laatste keer gebleven zijn. De vakantie van Nettie en Ruud zit er al weer op. Afgelopen donderdag zijn ze terug gekomen van hun bezoek aan Mexico Stad. Vrijdag hebben we maar een dagje rustig aan gedaan. Zaterdag zijn we bij een collega van Thijs thuis worteltaart gaan maken. De vrouw van deze collega kan namelijk de lekkerste worteltaart maken die er bestaat, en ze heeft ons haar geheim verklapt. 3 taarten hebben we uiteindelijk klaar gekregen en ze waren nog lekker ook!!
Zondag ochtend hebben we Nettie en Ruud weer naar het vliegveld gebracht. Dit was dan ons laatste bezoek vanuit Nederland. We vonden het erg leuk dat er zoveel mensen op bezoek zijn geweest en hebben kunnen zien wat we hier doen en waar we wonen. Thanks!!!

Omdat mijn rijbewijs in nederland afliep en we geen andere kunnen aanvragen omdat we niet meer woonachtig in Nederland zijn, moest ik hier mijn rijbewijs gaan halen. Onze buurmaan werkt bij het bureau waar dat moet en hij zei dat ik alleen een ogen test hoefde te doen. Maar uiteindelijk op de dag zelf bleek dat ik ook een theorie examen moest afleggen. Oeps!!!! Alex vertelde me dat ik gewoon moest doen of ik niet goed Spaans en Engels praat zodat ze me wel zouden helpen.
En blijkbaar had de goede man zo´n medelijden met me want uiteindelijk heeft hij 15 van de 20 vragen voor me ingevuld, dus ik ben geslaagd met een dikke 10. De ogentest stelde totaal niets voor dus dat was al een makkie.Hopelijk doen ze dit zo niet bij iedereen dat is niet goed voor rijdend Mexico!! Maar ik heb mijn rijbewijs en daar ging het uiteindelijk toch om.

13 September gaat we dan eindelijk op vakantie. We vertrekken dan naar Sao Paulo om vandaar uit door te gaan naar Rio de Janeiro. Dan gaan we naar de watervallen en dan door naar Paraguay waar we met Frans meijer op de foto willen (degene die de ontvoering van Alfred Heineken heeft gelezen weet wie we bedoelen)
En dan naar Buenos Aires van waar we weer terug vliegen naar Mexico.

Wij hebben er in ieder geval veel zin in.

Tot snel,
Groetjes Maaike en Thijs

  • 26 Augustus 2008 - 06:10

    Eric:

    is je rijbewijs maar 3 weken geldig ????

  • 26 Augustus 2008 - 20:17

    Maaike Zelluf:

    Nee hij is geen 3 weken geldig maar we zijn nog maar 3 weken hier, vandaar!

  • 27 Augustus 2008 - 07:46

    Annemiek & Tom:

    Ha, Dat ziet er lekker uit! Thanks nog voor de kaart, hij is aangekomen hoor. Werk ze nog een paar weekjes, spreek je snel, van de week wordt als het goed is het internet weer gemaakt (zit nu bij tom op het werk)

    Knuffel uit China

  • 27 Augustus 2008 - 16:48

    Kim:

    mmmm, ziet er echt lekker uit leijssen! Dus je weet wat je te doen staan als jullie weer terug zijn in NL! IK WIL WORTELTAART!!! hihi!!! En die schortjes staan echt enig!! haha!

    xxx

  • 29 Augustus 2008 - 08:09

    Daan & Ellen:

    Hi Thijs en Maaike,

    Hahaha, grappig verhaal, In Mexico is dus alles te koop :)
    Heel veel plezier met de vakantie die er aan zit te komen en tot over een kleine 8 weken!

    Daan & Ellen

  • 01 September 2008 - 06:50

    Rob En Judith:

    Hoi Thijs en Maaike,
    Wat een verhaal zeg, van die fraude! Ik had mijn rijbewijs ook wel in Mexico willen halen (hihi). Scheelt een hoop stress! Nog eventjes en dan gaan jullie lekker op vakantie! Suc6 met de laatste loodjes!
    XXXJudith & Rob

  • 15 September 2008 - 10:18

    Judith & Rob:

    Een hele fijne vakantie gewenst!
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike en Thijs

Hier kunnen jullie alles over ons lezen!!! En zo blijven we ook van het leven in NL op de hoogte! Tot snel, Liefs Maaike en Thijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 55495

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: