Foto's Manzanillo - Reisverslag uit Manzanillo, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu Foto's Manzanillo - Reisverslag uit Manzanillo, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu

Foto's Manzanillo

Door: Maaike en Thijs

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Thijs

11 December 2005 | Mexico, Manzanillo

Hallo iedereen!!
26 en 27 november zijn we een weekendje naar Manzanillo geweest, dat is een strand zo'n 3 uur rijden van Guadalajara vandaan. We hebben daar lekker niets gedaan als alleen maar op het strand gelegen en van de zon genoten (het was daar zo'n 32 graden)!!! Over een weekje komt Kim op bezoek we gaan dan de kerstdagen op het strand van Puerto Vallarta door brengen. Dat is weer eens een andere kerst dan in het koude nederland.
Thijs maakt vooral foto's van de natuur maar ik zal er voor zorgen dat er de volgende keer wat gezichten op staan hahaha.
Thijs zijn werk bevalt goed hij heeft het goed naar z'n zin en zijn collega's zijn ook erg aardig. Hij moet soms wel wennen aan de Mexicaanse mentaliteit maar dat lukt al aardig.
Ik ben nu bezig met een cursus voor lerares engels, 9 januari begin ik met een soort van stage lopen op een university, als alles van beide kanten goed bevalt ben ik verzekerd van een baan!! Maar in de tussentijd ben ik ook nog rond aan het kijken en vragen wat Mexico nog meer te bieden heeft dus we zullen zien maar als eerste hier maar eens mee starten.
Heeft Sinterklaas bij iedereen weer wat afgeleverd?? Hij is ons dit jaar vergeten maar we hopen dat de kerstman dat niet is HINT HINT!!! hahahaha
Tot snel, xxx vanuit het mooie Mexico
Maaike en Thijs

• 12 December 2005 - 16:46

Coen En Anke:

mooie foto's laat die gezichten maar zitten nu zijn de foto's nog leuk vanavond vvv tegen go ahead eagles dus dat vwordt weer een makkie als ze winnen staan ze weer bovenaan houdoe coen

• 12 December 2005 - 20:00

Yvonne En Bart:

Is Sinterklaas jullie vergeten???????????

• 12 December 2005 - 21:09

Jan En Nettie:

Hallo Thijs en Maaike
    Leuke foto's
    Zo te zien is de natuur daar prachtig Thijs je ligt er lekker lui bij maar waar is Maaike. Sinterklaas vergeet jullie niet, maar de sint was te oud voor zo'n verre reis.Groetjes Jan en Nettie

• 13 December 2005 - 09:28

Judith:

Leuke Foto's, lekker een weekendje naar de zon, daar heb ik ook erg veel zin in!
    Ik hoor over 2 weken mijn definitieve vakantieweken en dan komen Rob en ik ook naar de zon!
    Wie, weet brengt de kerstman nog wat leuks.....
    Kus!

• 14 December 2005 - 23:12

Toos En Frans:

hoi luidjes
    Sinterklaas had jullie nieuw adres nog niet.Voor de kerstman moet je het adres op tijd door geven.
    Wij wensen jullie nu al fijne kerstdagen,want wij gaan kerst vieren in Hong Kong bij Ron en Floor. 15 Dec. gaan we. Heel veel groeten en tot schrijvens.

• 15 December 2005 - 00:17

Edwin Camps:

Ik denk dat de sint z`n stoomboot te weinig hout kan meenemen om Mexico te bereiken, en ik sprak gisteren nog even met de kerstman, en zijn Elanden hadden er waarschijnlijk al helemaal geen zin in om dat hele pokke eind van de noord pool tot aan jullie te galoperen. Ben dus bang dat jullie voor elkaar cadeau`s moeten kopen, maar dat is ook leuk natuurlijk.
    Mooi foto`s zetten jullie iederekeer op deze pagina

• 16 December 2005 - 09:15

Ans Bouwmans:

hoi maaike en thijs,
    misschien heeft de kerstman wel "alle kadootjes"ingepikt van sinterklaas wie weet.
    wat een mooie foto's en wat was het leuk om je even te zien via de webcam. Eline heeft het op school heel erg druk gehad en gaat nu proberen om via onze webcam ook met jullie te kontakten. tis eigenlijk kei gezellig om zo even bij te kletsen alhoewel wij liever even bij jullie op dat mooie strandje hadden willen zitten, praat toch iets makkelijker!!!!:)
    wij hebben hier verder niets spannends te melden, mijn baan bij de ING bevalt heel goed, het was eigenlijk maar voor 1 dag per week en het zijn er al vanaf 5 oktober telkens 3 per week geweest!!. Zo had ik het wel snel onder de knie en het levert ook nog wat op dubbel pret.
    nu ga ik met su-lynn koffie drinken het is kwart over tien op vrijdag morgen en su-lynn heeft een adv dag.
    heel veel groeten en die kadootjes komen echt wel maak je maar geen zorgen maar het kan wel pasen worden :)
    ans en co.

• 17 December 2005 - 16:05

Judith Bouwmans:

ha die maaike,
    wat een mooie foto's, maar ik mis echt die foto van jou op het strand in finiss pose.
    groetjes

• 18 December 2005 - 12:17

Ger En Jeanne:

Goh,je krijgt zo nog zin in Mexico, voor een vakantie. Heeeeerlijk en prachtig. Thijs, is dat een dagelijks plaatje van jou? Wij dachten dat je naar Mexico ging om te werken. 't Is nu winterstop.We hebben de laatste wedstrijd helaas verloren, maar we hebben nu (al) 9 punten, dus dat zit wel snor. Tot slot: Vrolijk kerstfeest en een geweldig 2006 gewenst. Groetjes

• 21 December 2005 - 16:47

Meloenen:

Wij wensen jullie een hele mooie kerst en een geweldig nieuw jaar toe!!!! Groeten vanuit het koude Venray
    X Maud & Tom

• 22 December 2005 - 22:16

Jet:

Hoi Maaike en Thijs
    Wat is de natuur daar toch mooi!!!!!geniet er maar lekker van.We wensen jullie fijne kerstdagen en een gelukkig 2006!
    Groetjes Jan loes juul Jet

• 23 December 2005 - 07:42

Peet En Mark:

Maaike en thijs

Hele prettige kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar.en pas op met vuurwerk.

• 13 Januari 2006 - 12:45

Ivo En Debby:

Ha Thijus en Maaiek

Leuke foto's daar bij Edwin.
    Het zal wel een gezellige boel zijn geweest na zo'nlange tijd elkaar niet gezien te hebben en aan de foto's te zien was het idd ook erg gezellig.
    Het is zeker wel een grrot verschil die mega kou bij Edwin en daarna de volle zon bij jullie.
    Hier zijn de feestedagen ook weer voorbij het was weer reuze gezellig.
    Tot de volgende keer.
    Doeii