Feliz navidad - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu Feliz navidad - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu

Feliz navidad

Door: Maaike en Thijs

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Thijs

24 December 2005 | Mexico, Puerto Vallarta

Hola iedereen!!!!!!!!!!!
Feliz navidad y año nuevo!!!!!!!!!!!!!!
Wij willen iedereen fijne feestdagen wensen en een SUPER 2006!!!!!!!!
Wij gaan de kerstdagen met onze billen bloot naar het strand van Puerto Vallarta (zo'n 30 graden), en het nieuwe jaar vieren we in Canada bij Edwin Camps (zo'n -20 graden) dus van alles wat.
Kim is nu op bezoek en we vermaken ons opperbest. Thijs is hard aan het werk om het geld terug te verdienen wat we er in een paar dagen tijd door heen gebrast hebben tja verschil moet er zijn.
We hebben al aardig wat markten afgestruind en hadden bijna een bekeuring aan onze broek, nou ja aan mijn broek dan. Ik was (per ongeluk!!!!) door het rode licht gereden en ik had de agent op de hoek van de straat niet gezien dus ...op de bon... maar ik natuurlijk in mijn beste spaans een lul verhaal op liggen hangen en uiteindelijk was de agent zo vriendelijk om de bon te verscheuren. Gelukkig maar want zoiets kunnen we natuurlijk niet gebruiken, dat zou geen goed begin zijn van het nieuwe jaar. Nou, iedereen veel plezier deze dagen we zullen aan jullie denken als we even gaan afkoelen in de zee hahahaha
Geniet ervan en tot snel,
Groetjes Maaike en Thijs en onze "amiga" Kim!!!

• 24 December 2005 - 08:56

Ans Bouwmans:

hola,
    ook voor jullie een fantastisch 2006 en die temperatuur verschillen van kerst en nieuwjaar bij jullie zijn goed voor de bloed doorstroming toch? wij hebben jullie een kaartje gestuurd en die zal zo rond pasen wel aankomen!!!
    dikke kuffel van ons allemaal.
    ans.

• 24 December 2005 - 10:28

Wendy:

ook voor jullie een hele fijne kerst en het beste voor het nieuwe jaar
    ik hoop dat onze kaart is aangekomen

wendy ,mark, noah

• 24 December 2005 - 11:16

Annemiek:

Ha Maaike, Thijs en Kim
    Veel plezier aan het strand de komende dagen, fijne kerstdagen en we bellen.

Heel veel groetjes Annemiek en Tom

• 24 December 2005 - 13:00

Hilde:

Ha Thijs en Maaike
    Via deze weg wil ik jullie gezellige kerstdagen wensen. Zo te zien zal dat wel lukken!!!
    Veel succes in 2006. Groetjes van heel de fam. Berkers.

• 24 December 2005 - 13:17

Judith & Rob:

Merry Christmas and a Happy Newyear!
    Wij wensen jullie fijne feestdagen toe!
    Groetjes, Judith & Rob

• 24 December 2005 - 14:54

Moniek Peters:

Hey Maaike en Thijs, Kim natuurlijk ook. Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar van de hele familie! Groetjes

• 24 December 2005 - 17:54

Bertha & Jeu:

Prettige Kerst en 'n Gelukkig Nieuwjaar met de gewenste wensen.Geniet van de vacantie en het bezoek en tot ziens.

• 24 December 2005 - 19:43

Coen En Anke:

fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar on the beach en bij edwin en zijn scharrel doe hem maar de groeten van ons en thijs we staan weer bovenaan en gaan zo dus als kampioen de winter in met ons v.v.v.tje

• 25 December 2005 - 14:25

Judith Bouwmans:

ha maaike en thijs!
    Hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar in het mooie mexico.
    Liefs judith en harm

• 25 December 2005 - 17:19

Heidi:

Holala chicas y chico!!
    Como estan?? Ik hoop dat jullie een goeie kerstborrel hebben gehad op het strand. Ik had me gister de middag voor kerstavond toch iets verkeerds gegeten dat ik de hele avond zat te overgeven. Dus geen lokaal kerstdiner met tamales voor mij, (dat is zo'n maisdeeg met vulling, dus misschien was het niet zo erg om te missen). Als ik nog een keer in de buurt ben maaike, kom ik wel ff een kijkje nemen. Veel plezier nog op de markten en zo.
    Y prospero año!!!
    beso heidi

• 26 December 2005 - 22:05

Mam En Pap:

fijne kerst en geniet van jullie zonnig weekend samen met kim liefs en tot snel mam en pap.

• 27 December 2005 - 22:03

Harry En Marielle:

hallo maaike en thijs. het beste voor 2006 gewenst.En maak er een spetterend 2006 van. Harry en Marielle

• 28 December 2005 - 09:18

Corné Van De Ven:

Thijs en Maaike;

De allerbeste wensen voor 2006 !!
    Maak er wat moois van.
    Corné, Ingrid, Stan, Ruud en Lars van de Ven.

• 28 December 2005 - 20:55

Eef En Josien:

Bij deze alvast de beste wensen voor 2006.

Groeten Josien en Eef

• 31 December 2005 - 09:48

Elly Claessens:

Hoi Thijs en Maaike
    We wensen jullie een hele fijne jaarwisseling,en geniet nog lekker verder in het fijne mexico van je oud buurtjes Bert Elly Inge Roel Bas

• 01 Januari 2006 - 18:49

Daan:

Thijs en Maaike,

Eerst moet ik even mijn excuses aanbieden, voor het lange uitblijven op jullie site.
    Ik schaam me diep.

Ook jullie een gelukkig en gezond nieuwjaar!
    Ik ben erg benieuwd wat jullie nog allemaal te wachten staat in het zonnige Mexico!

hasta esta noche a la webcam!!

Ciao!

• 04 Januari 2006 - 15:09

Yvonne En Bart:

Hallo
    Ja bedankt. Dus de eerste kerst in Mexico mag herhaald worden. klinkt wel goed kerst op het strand in de zon.
    Was het bij Edwin ook gezellig. Heb je daar ook een nieuwjaarsduik gemaakt?
    Wij wensen jullie het alle beste voor het komende jaar en dat we maar veel van jullie verhalen mogen blijven lezen. Maaike en kim hadden jullie veel gekocht? Thijs en Maaike tot weer eens en de beste wensen.

• 06 Januari 2006 - 16:33

Olga:

Hallo, nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. We hebben alles overleefd en jullie ook? Zijn jullie met een ijspegel aan de neus terug naar mexico gekomen? Een witte kerst gehad of niet? tot de volgende keer.

• 08 Januari 2006 - 17:06

Hallo Thijs En Maaike:

Nog de beste wensen van mam pap en Ruud ook al hebben we dat al via de webcam en telefoon gedaan. Ellen hebben we naar schiphol gebracht en ze is al in Orlando. Hoe is het bij jullie alweer terug van Canada? Hoe was het in de Rocky Mountains Maaike succes met de stage.Thijs en Maaike groetjes van Mam pap en Ruud

• 09 Januari 2006 - 08:09

Mam:

Thijs en Maaike ik ben iets vergeten. Afgelopen zaterdag werdt Sjoerd Ewalts de nieuwe prins van Ysselsteijn.Groetjes Mam

• 10 Januari 2006 - 16:18

Theo En Marianne:

Hi Thijs en Maaike,

Het ziet er goed uit bij jullie. Een heel goed en leerzaam jaar gewenst. Maak er iets moois van, maar dat zal jullie wel lukken!
    Groetjes uit Veghel (aan zee!)
    Oom Theo, Marianne, Joost, Frank en Thomas

• 12 Januari 2006 - 04:26

Ellen En Susan:

Heeeeeee Thijs en Maaike! Alles goed nog daaro!!! Hier in sunny Orlando gaat alles goed!!! Hoe gaat het met je stage Maaike? Enne, we verwachten wel weer snel een nieuw bericht, jullie moeten de site wel een beetje up to date houden he!!! Kusjes ons!