Alle foto's - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu Alle foto's - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu

Alle foto's

Door: Maaike en Thijs

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Thijs

30 Januari 2006 | Mexico, Guadalajara

Hallo allemaal,
Ik heb wat fotoruimte bij gekocht zodat er wat meer foto's op kunnen staan.
Ik zet er nu weer alle foto's op die er op hebben gestaan en dan kunnen de volgende foto's er gewoon achter aan!!
Rob en Sjoerd zijn weer terug in Holland, ze zijn een weekje op bezoek geweest en dat was erg gezellig!! Jongens onder elkaar levert altijd veel voetbal gesprekken op dus je kan je voorstellen hoe het is geweest hahaha
We hebben samen veel gezien maar Rob en Sjoerd hebben ook een auto gehuurd en zijn er zelf op uit getrokken. De foto's van deze vakantie komen morgen net zoals de foto's van de vakantie met Kim.
Thijs is nu 3 dagen naar Puebla en Veracruz dus ik heb het hele huis voor mij alleen (erg gezellig zo zonder je eigen spullen) maar er is hoop de spullen zijn onderweg!! EINDELIJK!! ze komen 23 februari aan in Veracruz en het duurt dan nog ongeveer 5 tot 7 dagen voor ze bij ons zijn, dus net op tijd voor pap en mam, die komen de 28ste dus kunnen ze mooi mee helpen met de inrichting (komt dat even goed uit!!).
We hebben afgelopen vrijdag een borrel gehad met de vereniging van NL in Guadalajara. Het was erg gezellig er was ook nog een jonger stel die hier sinds juli wonen en daar gaat Thijs binnenkort mee golfen, ja je leest het goed thijs is omgeslagen en gaat proberen of het golfen iets voor hem is!! Nee hoor Thijs is nog steeds een grote voetbal fan, hij is elk weekend 3x op het veld te vinden en we hebben een seizoenskaart voor de Chiva's gekocht dus we zitten ook geregeld in het stadion (misschien sla ik nog wel om en ga ik voetbal ook echt leuk vinden haha!!).
Ik ben nog steeds op zoek naar werk maar het wil nog allemaal niet zo vlotten, ik heb al wat lijntjes uitgezet en ik hoop dat daar iets uitkomt maar het is nog even afwachten. Nou verveel ik me natuurlijk niet echt hier want met elke dag een lekker zonnetje ben ik al heel tevreden! Maar het is natuurlijk wel fijn als ik dadelijk ook iets te doen heb want nu is het nog leuk maar ik denk dat dat over 3 jaar wel erg gaat vervelen!
Tot zo ver even voldoende, morgen komen de andere foto's.
Liefs Maaike en Thijs

P.s het eerste pakketje hebben we ontvangen dus ze komen toch aan al duurt het wel erg lang (was trouwens het pakketje van Rob en Judith, bedankt nog)!!

  • 31 Januari 2006 - 05:08

    Tommel:

    Ha die thijs en maaike.
    Kan ik eindelijk ook eens die andere foto's bekijken.
    Ik had telkens te laat ingeschakeld en daardoor miste ik veel foto's. Nu ben ik helemaal bij. Top.
    Twas wel mooi daar in Manzanilla? of niet.
    Misschien dat ik over een paar weken ook zulke plaatjes kan schieten. Nou is het hier nog niet zo mooi. Maar vanaf April wordt het hier weer mooi groen en zo.
    Huisje ziet er ook goed uit dacht ik zo?
    Jullie hebben tenminste nog een tuin!
    Hehehe
    gr Tom

  • 31 Januari 2006 - 11:38

    Wilma:

    ben benieuwd nar de fotos van rob sjoerd en kim ik heb al de hele tijd gezegd zul je zien dat de meubels komen als wij er zijn hier eerst mee in pakken en daar weer mee alles op zijn plaats zetten maar maaike wij vinden dat niet erg zo als je weet we zijn al lang blij als we eindelijk bij jullie zijn nog 29 dagen.het schiet al op.kus van ons.

  • 31 Januari 2006 - 15:07

    Linda K:

    He maaike en thijs,

    kei mooie foto's. mooi appartement hebben jullie daar zeg! ik krijg al helemaal zin in de zomer als ik dat zo zie!! en thijs aan het golven!! heb je ook al een golfpakje? alle voetballers kunnen trouwens goed golfen, en als je het kan is da best mooi!
    Succes daar, en maaike geluk met het vinden van een mooie baan, hopelijk laat dat niet te lang op zich wachten!
    Groetjes Linda

  • 31 Januari 2006 - 15:09

    René Vd Pas:

    Hee Thijs

    Ik had de foto's ook nog niet gezien, ziet er chic uit, vooral Manzanilla. Ook een leuk huisje.

    Gr René

  • 01 Februari 2006 - 11:08

    Edwi Camps:

    Hallo thijs en Maaike,
    Mooie foto`s wederom op de site gezet. Ben wel ernstig jaloers op het mooie weer. Dacht dat jullie inventaris er eigenlijk al zou zijn. Is alles wel in orde gekomen met de visum`s? Succes ermee en tot weer eens

  • 03 Februari 2006 - 15:20

    Yvonne:

    hallo
    heb al jullie foto's gezien, zien er mooi en gezellig uit.

    Heerlijk dat mooie weer.

    Maaike
    De vakantie met Sjoerd en Rob was inderdaad een echte jongens vakantie.
    Vrouwen, zuipen en voetbal.
    Mocht jij niet op de foto?
    wacht wel op de volgende vakantiefoto's met jullie pap en mam en met Irene en Ruud.
    Tot weer eens.
    Groetjes Yvonne

  • 04 Februari 2006 - 18:15

    Jet Uit De Trynesstraat:

    Hoi Maaike en Thys.
    Alles goed zo te zien. Heb je mooi bekeken dat de meubels komen als pap en mam er zijn. Is het toch ergens goed voor dat het zolang heeft geduurd.
    Die foto met de dames van Hooters komt die uit Amsterdam?????
    Groetjes van ons

  • 07 Februari 2006 - 19:29

    Nettie:

    Hallo Thijs en Maaike
    Thijs leuk om je weer samen met Rob te zien Leuke foto's.Sjoerd natuurlijk ook. Maar Maaike kan ik nergens vinden was zeker de fotograaf.Maar we hoorden dat jullie het leuk gehad hebben samen.Nou THijs wij zijn benieuwd hoe het met het golfen gaat.Maaike succes met het zoeken naar werk. We zijn afgelopen zaterdag naar de bonte avond geweest en daar was Edwin ook.Maandagavond waren we bij oma Berkers op bezoek en wie zagen we daar in een orkestje spelen ja Harrie Camps de vader van Michel en Edwin.Marie-Jose''stond al de hele tijd naar ons te zwaaien,maar wij hadden er geen erg in.Wij stonden ons af te vragen is het nou Harrie of is hij het niet. Hij was het dus en hij speelt goed op de accordeon.Ze speelden allemaal oude liedjes, je zag de mensen genieten.Nou Ome Toon komt eraan, ik moet ophouden Groetjes Nettie

  • 12 Februari 2006 - 19:56

    Toine:

    Leuk om te zien en lezen dat jullie het goed naar je zin hebben. Nu hopen Maaike dat je snel aan een baan komt, maar je alternatief (een lekker zonnetje ipv natte sneeuw zoals bij ons) is natuurlijk ook niet verkeerd.
    Thijs inmiddels al gewend aan zakendoen op zijn Mexicaans? We lezen of horen het wel.
    Groeten uit Uden.

  • 13 Februari 2006 - 10:27

    Nettie & Judith:

    Ha Family,
    Hoe is het bij jullie? Hier is alles ok ien Ysselsteyn. We hebben net de vloer geboend, jaaa het ziet er hier toppie uit van binnen! We zijn gisteren nog naar Hans geweest, flink gewandeld met Nettie voorop met haar skistokken en oorwarmers ( the drillinstructor)! We hebben wel gelachen!Maaike, ga je werken in het straatkinderenproject? We zijn benieuwd! Thijs alles ok op je werk? Zo, nu gaan we verse broodjes eten ( heeft Jan gehaald bij de bakker, lief hé'). Tot weer 'ns, alvast alaaf!!! P.s. Y'steyn heeft gisteren met 7-0 verloren van Oploo. ( Snik, snik).
    xxxNettie en Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike en Thijs

Hier kunnen jullie alles over ons lezen!!! En zo blijven we ook van het leven in NL op de hoogte! Tot snel, Liefs Maaike en Thijs

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 55491

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: