Vakantie Rob en Judith - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu Vakantie Rob en Judith - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu

Vakantie Rob en Judith

Door: Maaike en Thijs

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Thijs

14 Augustus 2008 | Mexico, Guadalajara

Hey hallo,

Daar zijn we weer!!
Na de gezellige vakantie met Bart en Yvonne stonden Rob en Judith alweer op de stoep. Zij waren eerst naar New York en Chiapas geweest om daarna vanuit Mexico-City met de bus naar Guadalajara te komen. Omdat Thijs toch in Morelia was konden Rob en Judith het laatse stuk met Thijs mee rijden. Zaterdag zijn we in Guadalajara gebleven, zodat Thijs en Rob nog naar de voetbal wedstrijd van Atlas konden. Judith en ik zijn maar lekker thuis gebleven, ten eerste omdat we niet zo'n super voetbalfanaten zijn, en ten tweede omdat ik (maaike) met tennissen mijn enkel om had gezwikt en daardoor geen stap kon zetten. Zondag zijn we na de wedstrijd van Thijs naar Puerto Vallarte gereden om daar een paar dagen heerlijk te relaxen. Omdat Thijs en Rob ook iets actiefs wilden doen zijn we dinsdag met dofijnen in het wild gaan zwemmen. We mochten met z'n vieren mee met een man die het een en ander uitlegde. Toen we de groep dofijnen hadden gevonden mochten we met ze zwemmen. Het was wel spannend omdat ze in het troebele water bleven en je dus 3 meter naar beneden moest duiken om ze goed te kunnen zien. Het is alleen wel een beetje eng om 3 meter naar beneden te duiken in water waar je geen hand voor ogen ziet en waarvan je weet dat er een stuk of 6 dolfijnen rond zwemmen. Judith en ik zijn daarom maar een beetje op de oppervlakte gebleven. We hebben ze dan niet onder water gezien maar het was al bijzonder om ze te horen en dicht bij ze in de buurt te zwemmen. Rob en Thijs zijn wel echte avonturiers want zij hebben ze wel onder water gezien.
Na nog een dagje te hebben geluierd zijn Thijs en ik terug gereden naar Guadalajara en Rob en Judith zijn nog een paar dagen gebleven om vanuit daar weer terug te vliegen naar Holland.
Het was weer een gezellige vakantie, veel gelachen en gebuurt!

Vorige week zaterdag zijn Nettie en Ruud in Guadalajara aangekomen. Ze zijn 2 dagen hier gebleven en zijn toen vertrokken om de treinreis in het noorden te doen. Afgelopen weekend zijn we met z'n vieren naar Zacatecas gegaan. Dit is een historisch mijn stadje. Hier hebben we een rondtour door de stad gedaan en zijn we via de "libre" terug gereden. Onderweg zijn we nog even gestopt bij de ruïnes van "La Quemada". Hier hebben we ook een rondtour gehad. Dit was zeker wel de moeite waard. Ook de weg terug was super mooi.
Vandaag zijn Ruud en Nettie naar Colima. Aankomende zaterdag gaan ze naar Mexico City, daar blijven ze tot donderdag en dan blijven ze nog tot en met zaterdag hier.

Thijs is weer druk aan het werk. Ik mag aankomde maandag weer beginnen, maar niet voor lang want over 4 weken gaan we al op vakantie!

Dit was weer het laatste nieuws uit Guadalajara. Volgende keer weer meer.
Tot snel,
Hasta luego y muchos besos,
Thijs en Maaike

• 16 Augustus 2008 - 02:30

Tom En Annemiek:

Vanuit het hhh, even je berichtje gelezen. Ziet er weer mooi uit. Nog veel plezier met Nettie en Ruud. Nog even werken en dan lekker op vakantie!!! Liefs van ons

• 18 Augustus 2008 - 12:27

Yvonne:

Volgens mij hebben jullie weer een erg gezellige tijd gehad met jullie Hollandse gasten. Moet wel zeggen dat die tweeling wel heel erg lief op de foto's staan.

• 18 Augustus 2008 - 15:09

Fam. Knoops-Berkers:

Hoi Thijs en Maaike

Ik dacht, ik zal eens kijken waar mijn neef tegenwoordig uithangt...

Leuk om te lezen en te zien dat het goed met jullie gaat! Geniet er nog van, vooral van de vakantie. Een goede reis straks terug naar Holland.

Groetjes uit Brabant van Ronnie, Hilde en Roy

• 18 Augustus 2008 - 19:12

Judith & Rob:

Hoi!
    Leuk om de foto's en het vakantieverhaal op de site terug te zien. Het was een moije vakantie! Binnekort maar eens weer ff bijbuurten op de webcam. Veel plezier nog met the family en tot snel!
    Xox Judith en Rob
    P.s. bedankt voor de leuke kaart!

• 22 Augustus 2008 - 01:18

Ruud En Nettie:

Zacatecas was echt super.. en daarna hebben wij nog heel veel gezien in Mexico-stad van zaterdag tot donderdag.. Toch zijn we blij dat we weer terug bij thijs en maaike zijn voor een paar dagen en weg uit die drukte. Nu lekker een paar dagen hier en dan weer terug naar Holland...

• 23 Augustus 2008 - 16:35

Kimmie:

hejhej!!

Hier bin ik ok wer es! shame on me (of hoe de da ok schrieft!!!) hihi! Maarruh, fotos zien er weer mooi uit!!!! Hoe gaat het nu trouwens met je enkel? helemaal niet meer naar gevraagd op de webcam... snorry!!! Maar dn zal het nu wel goed gaan denk ik nie andere haai ik ut al lang gehuurd!! Nou megje fijn weekend nog en tot snel op de cam!!!

xxx