Holland en vakantie Yvonne en Bart - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu Holland en vakantie Yvonne en Bart - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu

Holland en vakantie Yvonne en Bart

Door: Maaike en Thijs

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Thijs

14 Juli 2008 | Mexico, Guadalajara

Hallo iedereen,

Na een kort bezoekje aan Holland zijn we weer terug in Guadalajara.
27 Juni zijn we even voor een korte vakantie terug naar Limburg gegaan. We mochten zaterdag al meteen vertrekken op vriendenweekend naar Noordwijk aan Zee waar we ons weer prima vermaakt hebben. De rest van de week zijn we ook goed door gekomen met hier en daar een bezoekje en etentje en de Ysselsteijnse kermis hebben we ook nog even mee gepikt. Kortom, weer een geslaagde trip naar het warme Holland.
7 Juli waren we weer terug in mexico waar we snel even het huis weer in orde hebben gemaakt voor de volgende bezoekers, Yvonne en Bart.
Zij stonden namelijk 8 Juli op de stoep.
Thijs heeft de hele week gewerkt en ik ben met Yvonne en Bart op pad gegaan. De eerste dag zijn we even naar Tlaquepaque gegaan waar we snel moesten schuilen voor de eerste regen. Ja, ga je weg uit Holland kom je hier ook weer in de regen. De tweede dag zijn we naar Guadalajara centrum gegaan waar we een heerlijke tocht in de koets door het centrum hebben gemaakt. Het weer was een stuk beter dus dat viel al weer mee.
De volgende dag op weg naar het meer van Chapala. In eerste instantie lekker in de zon tot we weer moesten schuilen voor de volgende bui. Deze duurde gelukkig niet al te lang maar de wegen waren onder gelopen dus het duurde even voor we weer op pad konden. Het weekend zijn we samen met Thijs naar Tequila gegaan waar we dit lekkere drankje weer hebben genuttigd. De laatste dag zijn we naar een waterval gaan kijken en naar de ronde piramides. Tussen door hebben we ons prima vermaakt in de restaurantjes en natuurlijk ook gewoon thuis met de leuke spelletjes die we gespeeld hebben. Eerst gezellig kolonisten (waarom noemen ze dit gezelschap spelen?? Zo gezellig was het niet:)) en daarna "wie ben ik".Ook al kan niet iedereen zo goed tegen zijn verlies, gelachen hebben we wel.
Yvonne en Bart, wij vonden het super gezellig dat jullie bij ons op bezoek zijn geweest. Lekker ouderwets gezellig :) Heel veel plezier nog de laatste week aan het strand van Puerto Vallarta!!

Voor ons is het nu ook aftellen geblazen, nog 2 maanden en dan gaan wij ook nog op vakantie, om ongeveer 13 oktober weer terug te vliegen naar Holland. Maar eerst krijgen we nog bezoek van Judith en Rob en Nettie en Ruud.
Wij wensen iedereen alvast een hele fijne vakantie!!

Tot de volgende keer,
Saludos y besos Maaike en Thijs

• 15 Juli 2008 - 07:10

Annemiek:

Ha Mexico,

Zie dat jullie het erg gezellig hebben gehad met Yvonne en Bart!(en ook in NL, maar dat wist ik al!) Ben ook weer terug op m'n stekkie. Spreek je morgen (dinsdagavond voor jou, woensdagmorgen voor mij)

• 15 Juli 2008 - 10:05

Mam.:

Inderdaad weer erg gezellig zo tezien.Maar dat kan ook niet missen in dat mooie mexico.Liefs mam.

• 15 Juli 2008 - 11:08

Hanneke:

Hey Maaike en Thijs,
    Leuk om al even een indruk te krijgen van de vakantie van Bart en Yvonne. Dus het weekje bij jullie zat er al weer op. Gaat snel.
    Verdr hier nog alles rustig. Wij hopen snel nieuws te hebben.
    Groetjes Erik en Hanneke

• 17 Juli 2008 - 10:51

Sjoerd En Jeanine:

Hallo daar,

Leuke foto's en zijn jullie voor de zoveelste keer tequila gaan drinken....!!! Toe maar!
    Geniet nog even die 2 maandjes daar want voor je het weet is het alweer voorbij.
    Bedankt nog voor jullie leuke kaart en tot ziens in oktober.

Gr Sjoerd en Jeanine

• 17 Juli 2008 - 15:54

Irene:

He,

Lachen die foto's. Jullie zijn echt twee dezelfde, allebei nie wies...Ik zie het al helemaal voor me met die briefjes op jullie kop..Enne yvonne aan de tequilla, als dat maar goed gegaan is...

doei.
    x

• 18 Juli 2008 - 15:13

Josien:

Heej Maaike en Thijs,
    Wat moet dat toch worden dalijk terug in Nederland en niet om de twee maanden naar Tequila...
    Geniet ervan, want voor het weer hier hoef je in ieder geval niet terug te komen!
    x

• 29 Juli 2008 - 12:27

Yvonne En Bart:

Ja dat heb je weer leuk gedaan.
    Het was inderdaad een erg leuke week. Over 3 maanden staan de salmiak-lollies voor jullie klaar