Weer terug in Guadalajara - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu Weer terug in Guadalajara - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Maaike en Thijs - WaarBenJij.nu

Weer terug in Guadalajara

Door: Maaike en Thijs

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Thijs

27 April 2008 | Mexico, Guadalajara

Hallo allemaal,

Het is even geleden maar we zijn er weer. In Maart zijn we een paar weekjes op vakantie in Nederland geweest. Dit was zoals gewoonlijk weer erg gezellig. We hebben iedereen weer gezien en zijn weer eens lekker op stap geweest. Ook hebben we Teun mogen bewonderen en kunnen zien hoe groot Lieke en Jelke in de tussentijd zijn geworden. We hebben ook nog de 90ste verjaardag van mijn oma kunnen vieren en de verjaardag van pap. En natuurlijk niet te vergeten de surpise bruiloft van Judith en Harm!!Thijs heeft tijdens de vakantie een nieuwe baan gekregen dus het is nu zeker dat we rond oktober terug naar NL komen. Dus jullie kunnen je vast gaan voorbereiden, vanaf oktober zouden jullie wensen dat we nog in Mexico zaten :)
Onze laatste maandjes zijn van start gegaan hier in Guadalajara. Volop genieten van de zon, en de laatste vakantiegangers hebben hun vakantie alweer geboekt richting Mexico.
Er wordt ook weer volop gewerkt. Thijs vermaakt zich nog steeds bij Trouw en ik heb er sinds kort een nieuw baantje bij. Ik geef privé les engels aan de kinderen van Thijs zijn baas.
We hebben ook nog tijd gehad om lekker te gaan eten met twee collega's van mij en hun mannen, en we zijn samen met Willeke (stagaire bij Thijs, komt helemaal uit de Rips) een dagje naar Tequila geweest om de Mexicaanse cultuur nog eens goed op te snuiven, euh drinken!!
En we hebben de klassieker Chivas-America natuurlijk niet gemist. We hadden net daarvoor een nieuwe video camara gekocht dus van deze wedstrijd kunnen we nog lang na genieten, met dank aan Thijs!!
Wij hebben onze auto ingeruild voor een nieuwe versie. De ford ecosport heeft plaats gemaakt voor een nieuwe honda-CRV. Het is echt een super mooie wagen en we zijn er dan ook erg blij mee. Deze auto gaat ook mee de container in naar Holland.
Vandaag hebben we feest van Thijs zijn elftal, deze bestaan 26 jaar, reden voor een feestje. Aankomende week gaan we een paar daagjes naar Sonora. Thijs heeft daar een beurs en ik ga mee zodat we het weekend daar rond kunnen kijken.

Dat was het dan wel zo'n beetje. Niet heel spectaculair maar iedereen wilde onze nieuwe auto zien vandaar....!
Verder willen we Daan, Josien, Irene, Ellen en ome Willy feliciteren met hun verjaardag. En wensen we ome Rob en Claudia en Judith en Guus een super mooie dag toe!

Tot snel,
Groetjes vanuit het erg warme Guadalajara!
Maaike en Thijs

• 27 April 2008 - 16:08

Tom En Annemiek:

Hele mooie wagen hoor, doe maar stoer.
    Fijne zondag nog, groetjes vanuit China!!

• 27 April 2008 - 18:33

Familie Pouwels:

Inderdaad, een hele stoere wagen.
    Kunnen jullie er niet nog eentje in die container zetten! Hi hi.

• 27 April 2008 - 19:37

Yvonne En Bart:

In juli komen we wel een proefritje maken. Leuke foto's

• 28 April 2008 - 16:31

Kim:

mot tomme nog leijssen en berkers! Ut zit dur wel wer an, zo'n schone wage!
    Haha! Wel gaaf hoor! Kom ik aan met mn rooi bakje! haha!
    werk ze nog woh en een hiele fijne koninginnendag, hemelvaartsdag en natuurlijk alvast een eherlijk weekend!

Liefs Kim

• 28 April 2008 - 17:45

Judith Nooijen, Haha:

ha die maaike en thijs!!!

dat is inderdaad een super gave wagen.
    ik wens jullie nog een gezellige tijd toe in mexico en geniet ervan.
    we bellen snel weer!!

liefs juut

• 29 April 2008 - 18:30

Fam Van Diek:

Strakke bak zeg!! Super gaaf.

x Irene en Ruud.

• 05 Mei 2008 - 09:55

Loes :

Hey daar.. Hoe is het ermee? Ik moest aan jullie denken toen ik net lekker in het zonnetje zat te genieten. :) Hier is het ook eindelijk mooi weer. Kwam vrijdag goed van pas bij de bruiloft. Jammer dat jullie er niet waren. Het bruidspaar straalde!!! Geniet van de laatste maanden en tot in juni. Veel plezier.
    Groetjes Loes

• 05 Mei 2008 - 13:31

Hanneke:

Hey Maaike en Thijs.
    Ik zie dat de zaken goed gaan. Maaike, je had al lang eerder voor de Baas moeten gaan werken. Als het dit opleverd?? Ziet er goed uit.
    En weer helemaal bijgelezen. Tot snel en hier ook alles onder controle.

• 06 Mei 2008 - 19:45

Judith En Rob:

Wederom een leuk verhaal en foto's! Ja, jullie laatste maanden gaan in daar in Mexico....geniet maar nog lekker van al het moois daar, dat komen wij in juli ook nog even doen.
    De groetjes vanuit het (nu eindelijk) lekkere zonnige, terasserige Venray!
    XXXJudith en Rob
    P.s. leuke Bak!

• 28 Mei 2008 - 03:24

Tom En Annemiek:

Ha luitjes,

Thijs van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag!! Maak er een leuk feestje van vrijdag. Thanks nog voor de kaart, hij is aangekomen hoor!!

Groetjes Tom en Annemiek

• 29 Mei 2008 - 14:03

Rudi:

Eej thijs,
    Ik wou even melden dat ik bij twee research masters in de neuropsychologie ben aangenomen, in Amsterdam en Maastricht... Heb ik het toch goed gedaan in het interview!!! Nou nog ff kijken wat het gaat worden...